[1] Nangia, R. K. “Semi-Empirical Prediction of Vortex Onset & Progression on 65 Delta Wings RTO-AVT-113.” AIAA, 2008, 384.
[2] Munro, C. D., P. Krus. “Implications of Scale Effect for the Prediction of High Angle of Attack Aerodynamics.” Progress in Aerospace Sciences 41, 2005, pp. 301-322.
[3] Luckring, J. “A Survey of Factors Affecting Blunt Leading-Edge Separation for Swept and Semi-Slender Wings.” AIAA, 2010, 4820.
[4] Dutta, S., K, Muralidhar, K. “Influence of the orientation of a square cylinder on the wake properties.” Experiments in Fluids 34, 2003, pp. 16-23.
[5] Pashilkar, A. “Surface Pressure Model for Simple Delta Wings at High Angles of Attack.” Sadhana Vol. 26, Part 6, 2001, pp. 495-515.
[6] سلطانی، محمدرضا، علیرضا داوری. "بررسی تجربی جریان روی یک بال با ضریب منظری پایین." استقلال، س. 20، ش. 2، 1380.
[7] سلطانی، محمدرضا، علیرضا داوری. "بررسی تجربی گردابههای بهوجود آمده روی بال های مثلثی." شریف، ش. 19، س. 17، 1380.
[8] Lowson, M. V. “Visualization Measurements of Vortex Flows.” Journal of Aircraft, Vol. 28, No. 5, 1991, pp. 320-327.
[9] سلطانی، محمدرضا، احمد شرفی، مجتبی دهقان منشادی. "بررسی میدان سرعت حول یک ترکیب بال - کانارد با استفاده از روشهای تجربی و شبکة عصبی." شریف، ش. 46، س. 24، 1387.
[10] فیضیان، مهدی، مجتبی دهقان منشادی، مهرداد بزاززاده، مهدی ایل بیگی. "مطالعة جریان گردابهای و تأثیر زاویة تیزی لبة حملة بال مثلثی با آشکارسازی دود." دوازدهمین کنفرانس انجمن هوافضای ایران، تهران، 1391.
[11] Payne, F. M., K. D. Visser. “Leading edge vortex flow studies at the University of notre dame steady and unsteady investigations.”1983-2000.
[12] Verhaagen, N. G., B. C. Van Bossuyt. “Flow on a 65-Deg Blunt Apex.” AIAA, 2006-3005.
[13] Huang, X. Z. “Critical Assessment of Test Cases on Vortex Breakdown over Slender Delta Wings under Static Model Conditions.” RTO-TR-AVT-080, 2009.