[1] International Civil Aviation Organisation (ICAO) Document 9574, Manual on the Implementation of a 300m (1,000 ft) Vertical Separation Minimum Between FL 290 - FL 410 Inclusive.
[2] FAA Part 91- Appendix G (operation in RVSM airspace).
[3] ICAO Document: Guidance Material on the Implementation and Application of a 300m (1,000 ft) Vertical Minimum.
[4] ICAO Document NAT/DOC/001, the Consolidated Guidance Material North Atlantic Region.
[5] Stephen M.Batill “Experimental Uncertainty and Drag Measurements in the National Transonic Facility” NASA Contractor Report 4600, 1994.
[6] خاکی، رضا- برومند،مسعود"بررسی عدم قطعیت در مطالعه تجربی کاهش پسای اصطکاکی توسط گرمایش سطح در لایه مرزی توربولانس" دو فصلنامه علمی تحقیقاتی علوم وفنون هوائی 1388.
[7] Robert W.Walters and Luc Huyse “Uncertainty Analysis for Fluid Mecanics with Application” , NASA/CR-2002-211449 ICASE Report No.2002-1
[8] EUROCONTROL Document ASM. ET1. ST. 5000. Manual for Reduced Vertical Separation (RVSM) in Europe
[9] Boeing 707 Flight Manual
[10] Airline Transport pilot course – mach4
[11] خاکی، رضا "بررسی کاهش نیروی پسا توسط انتقال حرارت داخل لایه مرزی در محدودهی توربولانس"، دانشگاه امیرکبیر، اسفند 84.
[12] Mechtly, E. A., 1973: The International System of Units, Physical Constants and Conversion Factors. NASA SP-7012, Second Revision, National Aeronautics and Space Administration, Washington, D.C